Dr. David Hill: Elkötelezettségünk feléd (doTERRA USA convention 2023.)

Copyright © Komáromi Szabolcs

A honlap tartalma, illetve oldalainak bármilyen alkotóeleme (szöveg, kép, stb.) Komáromi Szabolcs engedélye nélkül nem használható fel.

Micsoda kiváltság számomra, hogy ma itt lehetek Veletek. Természetesen rengeteg információt szeretnék megosztani. Sokat gondolkodtam a doTERRA-ról. Sokat gondolkodtam azon, hogy mit jelent a nevünk. Nos, ha olyanok vagytok, mint én... máris elérzékenyültem tőletek, ez nem fair. Ha olyanok vagytok, mint én, amikor meghalljátok a doTERRA nevet, remélem, hogy ez bennetek is mély érzelmeket és hatásos érzéseket idéz fel.

A doTERRA-ban szerzett tapasztalatainkból merítünk minden erőforrást. Tudom, hogy számomra és a partnereim számára nem lenne túlzás, ha azt mondanám, hogy mélyen megbecsüljük azokat a dolgokat, amelyeket a doTERRA-ban elértünk. Az illóolajoknak a mainstreambe való bekerülése és széleskörű elfogadása. Az illóolajok összes felfedezése, a kutatás, a tudomány és a tudás bővítése mind-mind oda vezetett, hogy az illóolajok világvezetőjeként ismerjenek el minket.

Talán az, ami azonban a legjelentősebb számunkra, amikor a doTERRA névre és arra gondolunk, amit az jelképez, az egy olyan döntés, amelyet nagyon-nagyon régen hoztunk. Úgy döntöttünk, hogy ahelyett, hogy a reklám és a marketing hagyományosabb útjait követnénk, inkább az emberekbe fektetünk. Befektetünk az erődbe, a tehetségedbe, az energiádba, a tapasztalatodba, az oktatási és megosztási képességedbe.

Most már tudom, hogy vannak olyanok, akik nagyon kritikusak azzal a szereppel szemben, amit ti képviseltek, nem csak a doTERRA-ban, hanem világszerte. És ezért egyenes és kíméletlen választ adok ezeknek az egyéneknek:

Nem értitek az illóolajok céljait.

Nem ismeritek a tapasztalatok értékét és a megosztás kultúráját, amely a doTERRA-ból fakad. Hiszem, hogy az emberek tudat alatt nagyon igényesek, és valójában pontosan tudják, hogy mennyire törődsz velük. Ezt bizonyítja az összes jó cselekedeted.

Összességében azt mondanám, hogy a doTERRA név talán leginkább a menedék, a béke és a gyógyulás helyeként ismert egy egyébként nagyon zaklatott és kaotikus világban. Tehát köszönjük a szerepet, amit játszotok, és ki kell jelenteni, hogy nélkületek a doTERRA nem lenne az, ami ma vagyunk. Köszönjük.

Most már azt is tudom és megértem, hogy amikor arra gondolunk, hogy kik vagyunk mi, mint cég, és a nagy kiterjedésű dolgok, amiket felfedeztünk és amit az idők során tettünk. És talán ezek közül néhány dolognak nagy személyes jelentősége van számodra, és értéket, értelmet és nagy célt találsz benne. Általános értelemben azt mondhatjuk, hogy ez az, ami a doTERRA-ban hajt minket.

Képesek voltunk egyénre szabni a doTERRA-ban szerzett tapasztalatainkat, és olyan módon növekedni önmagunkon kívül, amire talán soha nem gondoltuk volna, hogy képesek vagyunk. Ugyanakkor azt is felismerem, hogy sokan vannak, akik kételkednek a doTERRA-ban szerzett tapasztalatok kapcsán.

Például egy nagyon gyakori dolog, amit most mondanak, hogy függetlenül attól, hogy mit mondunk, függetlenül attól, hogy mit csinálunk a doTERRA-ban, úgy tűnik, mindig van valaki, aki azt mondja, hogy igen, mi is olyanok vagyunk, mint a doTERRA. Mi is ezt csináljuk. Van néhány dolog, amit ebből a kijelentésből megfigyelhetünk. Ez bosszantó. Egyetértesz velem? Nagyon idegesítő.

Bosszantó, amikor az ember felmegy az internetre, és azt látja, hogy a cégek a Te neved (doTERRA) használják.

Bosszantó, amikor az ember felmegy az internetre, és az emberek az én nevemet használják arra, hogy reklámozzák őket.

Ezek a dolgok elfogadhatatlanok.

Amikor az ilyen típusú tapasztalatokra gondolunk, azt szeretném leginkább elmondani, hogy ne hagyjátok, hogy zavarjon benneteket. De van egy kulcsfontosságú megfigyelés, amit szerintem ebből levonhatunk.

Először is, tudják, hogy kik vagyunk.

Ismerik a minőségünket.

Ismerik a képességeinket.

Tudják, hogy milyen befolyással rendelkezünk mint vállalat világszerte. Következésképpen mi is ismerjük a befolyásukat, ismerjük a képességeiket és ismerjük a minőségüket. Most, ha gonosz lennék, azt mondanám, vagy a minőségük hiányát, de ebbe nem megyek bele. Mi is tudunk róluk. Most ez néhány nagyon konkrét következtetéshez vezet bennünket.

A doTERRA értékét nem az határozza meg, hogy mások mit gondolnak. A mi erőnk mint vállalat ehelyett az egyéni tudásunk körül cikázik, az egyéni képességünk, hogy tudjuk, kik vagyunk, és ugyanilyen fontos, hogy tudjuk, kik nem vagyunk.

Most beszéljünk arról, hogy kik nem vagyunk a doTERRA-ban.

Nagyon merészen és nagyon őszintén fogok beszélni, ahogy az illóolaj-iparról beszélek. Az illóolaj-ipar, ha az egészre gondolunk, úgy tűnik, mintha mindannyian egy kalap alá kerülnénk. Ugyanabba a profilba illeszkedünk. És semmi sem áll távolabb az igazságtól. Az illóolajok nagy történelmi értékkel bírnak. Már régen tudunk az egészség és a wellness érdekében történő felhasználásukról. De a modern időkben az illóolaj-ipar fejlődése három nagyon specifikus iparosított alkalmazás igényeinek kielégítésére alakult ki.

És ezeket ismered: az ízesítőipar, az illatszeripar és természetesen a kozmetikai ipar.

Ami érdekes, és amit a legtöbb ember nem ismer fel könnyen, és Corey Lindley tegnap utalt erre egy kicsit, az az, hogy a mai modern világban az illóolajok szinte egyedüli forrása nagyrészt ezekkel az igényekkel összefüggésben, kifejezetten kereskedelmi alkalmazásban került kifejlesztésre. Nemcsak, hogy teljesen nélkülözik az egészség és a wellness lehetőségét, de nem is tartalmazzák ezeket a tulajdonságokat.

Azt is tudjuk, hogy nagyrészt szintetikusak és szinte 100 százalékban hamisítottak, hogy megfeleljenek az adott iparág keresletének. Ami nem annyira könnyen érthető, az az, hogy az illóolajok beszerzése nagyrészt egy helyről történik az egész világon, hogy megfeleljen az iparág igényeinek. Ez azt jelenti, hogy az illóolajokat árusító cégek ma onnan szerzik be az olajaikat. Ez pedig néhány következtetést eredményez, amit levonhatunk.

Talán amikor valaki azt mondja, hogy "olyan, mint a doTERRA", az nem olyan baljóslatú, mint amilyennek gondoljuk. Először is, az illóolaj-iparban általánosan elterjedt nézet, hogy minden olaj ugyanarról a helyről származik, pontosan ugyanazokon a csatornákon keresztül. Másodsorban, amely szerint az olajok ugyanazt a minőséget képviselik. Minden olaj ugyanazt a minőséget képviseli, kis eltéréssel. Tehát amikor valaki azt mondja, hogy „Hé, mi is olyanok vagyunk, mint a doTERRA, mi is ezt csináljuk", hogy egy jó barátomat idézzem, ez olyan, mintha azt mondanánk, hogy egy tál Dunakavics ugyanaz, mint egy tál kavics a Dunából.

Tudom, hogy kik vagyunk a doTERRA-ban.

Az üzenet, amit próbálok átadni nektek, az az, hogy, Te tudod?

Hadd beszéljek nagyon világosan.

A doTERRA nem tartozik a kereskedelmi forgalomba szánt illóolaj-iparhoz.

Ezen az ajtón, amiről beszéltünk, már régen átsétáltunk. Valójában a legelső megbeszélésünk, amikor összejöttünk, hogy beszéljünk a doTERRA-ról és arról, hogy érjük el azt, ahol ma tartunk, nem a doTERRA gazdaságosságáról szólt nem az üzleti modellünkről volt szó, hanem a beszerzési csatornáinkról.

Tudtuk és felismertük, hogy hacsak nem tudunk máshogyan beszerezni illóolajokat, mint ahogyan eddig szerezték be őket, akkor pontosan ugyanolyanok leszünk, mint mindenki más.

Ezért létezik, Co Impact Sourcing (egymásra ható beszerzés).

Tudom, hogy a Co Impact Sourcingban sok történetet mesélünk. Tegnap sok szívmelengető információt osztottunk meg veletek. És ezek valódi tapasztalatok, és mindannyian részei a céljainknak és célkitűzéseinknek. Én is ugyanolyan izgatott vagyok, mint bárki más, hogy az elkövetkező években több mint háromszorosára fogjuk növelni a hatásunkat az általunk segített életek, a gazdaságok és a társadalmi környezet tekintetében, amelyet világszerte megváltoztatunk.

Köszönöm.

Remélem, Ti is izgatottak vagytok emiatt. Most pedig az érem másik oldala következik. A Co Impact Sourcing nem a történetekről szól. Nos, ez egy része és jellemzője annak, amit csinálunk. Nem ebben segít a Co Impact Sourcing meghatározni, hogy kik vagyunk mi, mint vállalat.

A Co Impact Sourcing a minőségről szól.

A Co Impact Sourcing a tisztaságról szól.

A Co Impact Sourcing a hatékonyságról szól.

A Co Impact Sourcing a következetességről szól.

A Co Impact Sourcing a biztonságról szól.


A doTERRA, ahelyett, hogy belépett volna egy kereskedelmi csatornába, ahogyan azt korábban mindenki tette, és ahogyan azóta is mindenki ezt teszi, mi azt mondtuk, hogy ki kell alakítanunk a saját beszerzési csatornánkat, amely kívül esik mindenen, ami a kereskedelmi csatornákon kívül van, mint amit mindenki más csinál, amit 100 százalékban mi irányíthatunk, ahol az egészség és a wellness minden tulajdonsága megvan, és ahol minőségi, tiszta, és erős hatást érhetünk el.

Ezt jelenti számunkra a Co Impact Sourcing (egymásra ható beszerzés). Következetességünk, integritásunk ebben a folyamatban a Te doTERRA iránti bizalmad jele. Ez az egyetlen dolog, ami segít nekünk abban, hogy képesek legyünk arra, amire eddig senki más nem volt képes. Tudod, sokan keresnek meg, és sokféle információt osztanak meg velem. Állandóan kapok sms-eket az emberektől, akik tudni és érteni akarják, hogy mi történik az illóolajokkal.

Nemrég kaptam egy sms-t egy ismerősömtől, aki azt mondta: 

- Dave, úgy döntöttem, hogy követem a tanácsodat és veszek tömjént. Találtam egy illóolaj céget az Amazonon, amelyiknek nagyszerű értékelései voltak.

Azt mondtam:

- A barátok nem hagyják, hogy a barátaik olajokat vásároljanak az Amazonon.

- A címkén az állt, hogy nem ajánlott belső használatra ez mit jelent?

- Azt jelenti, hogy kérd vissza a pénzed.

Elküldöm, amit valójában ajánlottam. Amikor ilyen tapasztalataim vannak, ha hallanád, mi szól a fejemben... a kedvenc Taylor Swift-dalom.

"I forgot that you existedAnd I thought that it would kill me, but it didn'tAnd it was so niceSo peaceful and quiet
I forgot that you existedIt isn't love, it isn't hateIt's just indifference"
 
"Elfelejtettem, hogy létezel
 És azt hittem, hogy meg fog ölni, de nem
 És olyan szép volt
 Olyan békés és csendes
 Elfelejtettem, hogy létezel
 Ez nem szerelem, ez nem gyűlölet
 Ez csak közöny."

A minap bejött valaki az irodámba, és azt mondta, hogy egy kicsit frusztrált vagyok. Mert megjelent egy hirdetés az instagramon. És az állt benne, hogy "olyan, mint a doTERRA, csak harmadannyiért".
Ha tudnád, mi játszódott le a fejemben... igen, mert csak egyharmadát éri a mi olajainkhoz képest.
Én csak visszatérek Taylor Swifthez.

"Ez csak közöny. Ez nem szerelem. Nem gyűlölet. Csak közöny."

Annyi minden van, amire büszkének kell lennünk a doTERRA-ban. Már régen felismertem valamit, ami mindannyiunk személyes tapasztalata, mely kitörölhetetlenül bevésődött az elménkbe. Ez erőteljes számunkra egészen addig a pontig, amíg úgy nem döntünk, hogy hagyjuk, hogy mások mondják meg nekünk, mit jelent ez az élmény. És akkor elhalványulnak, ismeretlenné válnak, és többé nem jelentenek számunkra semmit.

Tetszik, amit Simon Sinek mond. Azt mondta, hogy többet érünk el, ha az álmot kergetjük, nem pedig a versenytársakat.

Most van még egy utolsó gondolatom ezzel kapcsolatban.

Nem mindenki lesz megfelelő a doTERRA-hoz.

Néha az embereknek saját tapasztalataik vannak. Saját terveik vannak.Értéket találnak ott, ahol állnak, és nekem úgy tűnik, hogy mi túl sok időt töltünk azzal, hogy megpróbáljuk meggyőzni őket arról, hogy úgy kell gondolkodniuk, mint mi.

Vigyáznunk kell, hogy ne áltassuk magunkat azzal, hogy valahogyan jobbá válunk számukra.

Emberek milliói vannak, akik még nem ismerik és várnak arra, hogy felfedezzék az illóolajokat. Akiknek szükségük van arra a tapasztalatra, amivel te rendelkezel.

Tegnap Corey utalt rá, amikor sok olyan dologról beszélt, amit a doTERRA-ban csinálunk, azt mondta, hogy ezek nem olyan dolgok, amiket csinálunk. Ezek vagyunk mi.

A nevem Dr. Hill.

És én, akárcsak Ti, a doTERRA vagyok.

És én is, mint Ti, ki fogok állni ezért. Kiállok annak tudatában és megértésében, hogy milyen értéket képviselünk valójában.

Nekem nem számít, hogy mások mit mondanak.

A saját tapasztalataim arra ösztönöznek, hogy higgyem, amit én igaznak tudok, az valóban igaz.

Ahogyan nézzük, ahogyan kibontakoztok és a tapasztalataitok, ahogyan végzitek a jó munkát, ahogyan megosztjátok az illóolajokat számtalan emberrel, akiknek az élete megváltozik és örökre hatással van rájuk, azt mondja nekem, hogy megingathatatlanul állok, áthatolhatatlanul.

Koncentráljunk a jövőnkre.

Ne hagyjuk magunkat elbizonytalanítani, és ne törődjünk azzal, hogy mások mit mondanak. Az erőnk, az értékünk önmagunkban és abban rejlik, amit tudunk.

Miénk a nagyszerű lehetőség.

Ragadjuk meg, és tegyünk meg mindent, amit csak tudunk, hogy mások is megismerjék ugyanazt az értéket, amit mi.

A doTERRA egy örökkévaló vállalat.

Milyen nagy kiváltság ez.

Köszönöm, hogy veletek lehetek.

Köszönöm, hogy itt lehetek.

Köszönöm.

Szeretünk titeket.

 

Dr. David Hill - alapító, ügyvezető (2023. szeptember, Salt Lake City)

 

Kérdésed van? Hívj! 70 433 6080

Termékbeszerzéshez (nagyker áron) keress meg: írj emailt, vagy messenger üzenetet!



Barátsággal:

Szabolcs

email: szabolcs.komaromi at gmail.com

Kérdésed van? Hívj! 70 433 6080 

> > > Tartalomjegyzék a többi termékhez ezen az oldalon.

Hivatalos árlista itt nyílik külön ablakban.   

Kövesd az Olajkertet Facebook-on, vagy iratkozz fel a blog email értesítőjére az oldal tetején, ha érdekel hasonló tartalom!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kérj személyre szabott doTERRA mintát!

Állatok és esszenciális olajok (kutya, cica)

doTERRA tömjén - frankincense illóolaj

doTERRA promóciók 2024. november

A teafaolaj felhasználási módjai:

2024. november 16. doTERRA nap (RaM-ArT Színház)

Vetiver esszenciális olaj Haitiről

doTERRA ősi olajok válogatás (ancient oils)

Esszenciális "parfüm" receptek

Illóolajok gyerekeknek - doTERRA Kids