doTERRA illóolaj beszerzés Afrikában és szerte a világban | Taylor Mackay

a nézőpont mindent meghatároz

 
Copyright © Komáromi Szabolcs
A honlap tartalma, illetve oldalainak bármilyen alkotóeleme (szöveg, kép, stb.) Komáromi Szabolcs engedélye nélkül nem használható fel. 

A doTERRA globális stratégiai beszerzési alelnöke Taylor Mackay a saját történetén keresztül mesél arról, hogyan vált a Co-Impact Sourcing nem csupán munkává, hanem életre szóló küldetéssé.

"Nagyon jó érzés itt lenni veletek ma, olyan emberek között, akik mind szenvedélyesen hisznek az egészségben és a jólétben. Akár már évek óta a doTERRA része vagytok, akár csak most csatlakoztatok, szerintem mindannyiunkat ugyanaz a vágy hajt: segíteni a világ gyógyulását. Mindannyiunknak megvan a maga útja ahhoz, hogy hatást gyakoroljunk, és ma szeretnék egy kicsit a saját utamról mesélni. Közel 12 éve dolgozom a doTERRA-nál, de mielőtt ide kerültem, pénzügyet és számvitelt tanultam az egyetemen. Bár érdekesnek találtam a témát, nem igazán láttam, merre vezethet egy igazán értelmes karrier. Egy hirtelen ötlettől vezérelve Afrikába repültem, és egy nyarat egy ugandai faluban töltöttem. Egy apró, bádogtetős kunyhóban laktam. A vizet kútból húztam, és a napi ételt faszénen főzték. Szerettem volna jobban megérteni, milyen ott az élet. Csodálatos embereket ismertem meg, és együtt dolgoztam helyi közösségekkel és nonprofit szervezetekkel. Fiatal voltam. Naiv voltam. De segíteni akartam. Ma visszagondolva már látom, hogy valószínűleg nem sok segítséget jelentettem akkor, de számomra életre szóló élmény volt, és két nagy felismerést hozott. Az egyik, hogy nekem sokkal nagyobb szükségem volt Afrikára, mint Afrikának rám. A másik, hogy az életemet a szegénység elleni küzdelemnek szeretném szentelni.

A következő években Indiában, Dél-Amerikában és Afrika más részein éltem és dolgoztam. További tanulmányokat folytattam, és fantasztikus hatást gyakorló szervezetekkel dolgozhattam együtt. Ezen az úton tanultam meg valamit, amit az egyik hősöm, Jacqueline Novogratz sokkal szebben megfogalmazott: „Korunk sürgető feladata, hogy újragondoljuk a kapitalizmust, ne az elválasztás, hanem az egység eszközeként használjuk.” Én erősen hiszek abban, hogy ez lehetséges – de óriási erőfeszítést kíván. Tudatosan kell használnunk az üzleti világ erejét a jó szolgálatában. Egy másik hősömtől, Muhammad Yunustól származik az idézet: „A változás mindig komoly erőfeszítések gyümölcse.”

2012-ben csatlakoztam a doTERRA-hoz, és miután pár évet Európában éltem, 2017-ben kaptam egy újabb nagyszerű lehetőséget: a Co-Impact Sourcing intenzív munkájára koncentrálhattam. A feleségem bátorításával és támogatásával összepakoltunk, vittük a két gyermekünket, és egy hihetetlen kalandra indultunk Kenyába, ahol azóta is élünk, immár hét éve. Felcseréltük a megszokott biztonságot új élményekre, különféle emberekkel való találkozásokra és új helyek felfedezésére. A városi parkokat vad tájakra cseréltük, ahol rendszeresen találkoztunk elefántokkal, zsiráfokkal és oroszlánokkal. Rengeteg napot és éjszakát töltöttünk Kelet-Afrika lenyűgöző kincseinek felfedezésével. Kenyába költözni lehetőséget adott arra, hogy teljes mértékben elmélyüljek az illóolajok beszerzésének munkájában. Tudtam, hogy ha közelebb kerülök a forráshoz, jobban megérthetem a növekvő ellátási láncaink kihívásait és lehetőségeit szerte Afrikában. Lehetőséget kaptam arra, hogy tanuljak azoktól a fantasztikus gazdáktól és partnerektől, akik nélkül a termékeink nem létezhetnének. Ez egy nagyon alázatra intő tapasztalat is volt. Az igazság az, hogy a beszerzés és az ellátási lánc rendkívül bonyolult és nehéz feladat. De minél közelebb tudunk kerülni ahhoz, ahol a növényeket termesztik és lepárolják, annál jobban tudjuk megérteni a folyamatokat. Amikor rendszeresen ott lehettem a forrásnál, saját szememmel láthattam azt a szenvedélyt, elkötelezettséget és kemény munkát, ami minden egyes üveg olajba beletöltődik.

Két olyan élményt szeretnék megosztani veletek, amelyek mély hatást gyakoroltak rám, és remélem, jól mutatják, miért annyira inspiráló a Co-Impact Sourcing. Az első élményem az volt, amikor egy barátom meghívott, hogy menjek el vele hegyi kerékpározni egy csapat gyerekkel és a vezetőikkel, akik egy helyi közösségi szervezethez tartoztak. Csodás délutánt töltöttünk együtt: földutakon és ösvényeken tekertünk, keresztül a kenyai vidéken. De amikor megálltunk egy vízszünetre, valami ismerős képet vettem észre az egyik gyerek pólóján. Közelebbről megnézve láttam, hogy egy 5 kilométeres futóverseny pólója volt – méghozzá a szülővárosomból. A hátán pedig ott sorakoztak a helyi szponzorok logói, köztük annak a cégnek a neve, ahol az édesapám 17 évig dolgozott, és a sarki kisbolt, ahova gyerekként a barátaimmal forró nyári napokon gyakran bicikliztünk le egy hideg üdítőért. Megható pillanat volt, amikor a hatalmas világ hirtelen elképesztően kicsinek tűnt. Emlékeztetett arra, hogy valójában mindannyian mélyen össze vagyunk kapcsolódva, és hogy a közösségre és a kapcsolódásra épített világban található meg az igazi jó élet. Éppen ez a közösségre és kapcsolódásra helyezett fókusz teszi olyan erőssé a Co-Impact Sourcing kezdeményezést. Ez a gazdákkal és betakarítókkal, a lepárlókkal és az egészség nagyköveteivel való együttműködés világszerte. Ez azoknak a tudatos döntéseknek az összessége, amelyeket mindannyian meghozhatunk, és a vállalás, hogy mások szolgálatában, céltudatos életet éljünk.

A második élmény, amit szeretnék megosztani, egy nehéz nap után történt, hazafelé autózva. Éppen egy nagyobb projekt közepén jártunk, és eléggé frusztrált voltam. Úgy éreztem, a dolgok nem úgy alakulnak, ahogyan szerettem volna. Nagy volt a tét, én pedig teljesen kedvetlennek éreztem magam – őszintén szólva, sajnáltattam magam. Már majdnem otthon voltam, a terepjárómmal a földút utolsó szakaszán haladtam, amikor felnéztem, és valami egészen meghökkentőt láttam. Egy kisfiú állt az út szélén – négy-öt éves lehetett. Az egyik lábán mezítláb volt, a másikon pedig egy felnőtt méretű görkorcsolya, ami egészen a combjáig felért. És ezzel a hatalmas, ormótlan görkorcsolyával tolta magát előre a poros földúton. De a legcsodálatosabb az volt, amit az arcán láttam. Teljesen elragadtatott volt, hatalmas mosollyal. Az a mosoly úgy ért, mint egy tonnányi tégla. Ott voltunk ketten, szó szerint ugyanazon az úton az életben – nekem kétségkívül jobb kerekeim voltak –, és mégis teljesen más tapasztalaton mentünk keresztül. Én úgy döntöttem, hogy stresszes és önmagamba zárkózó leszek. Ő pedig úgy döntött, hogy élvezi az utazást. Abban a pillanatban rájöttem, hogy én is sokkal inkább szeretnék hasonlítani arra a kisfiúra, és hogy nekem is van választásom: más szemmel nézni az utat. Ez az élmény azóta is velem maradt, és meg is kértem egy kedves barátomat, aki profi illusztrátor, hogy rajzolja le nekem ezt a jelenetet. Azóta is ott van az asztali hátteremen, emlékeztetőként, hogy a nézőpont mindent meghatároz, és hogy mindig választhatom, hogyan élem meg az utam.

Beszéljünk most a Co-Impact Sourcing utazásáról. Mindannyian ezen az úton járunk együtt, és a nézőpontunk, valamint a fókuszunk megváltoztatásával jobb hellyé tehetjük a világot. Ha ma itt vagy a Konferencián, van néhány dolog, amit bátran feltételezhetek rólad. Az első: valószínűleg szereted az illóolajokat és a természetes termékeket. Igaz? A második: valószínűleg fontos neked, hogy a doTERRA a jót képviseli, és hogy azok a termékek, amelyeket szeretsz és megvásárolsz, hozzájárulnak a világ jobbá tételéhez. Igaz? Egy friss felmérés kimutatta, hogy a fogyasztók 62%-át jobban vonzza egy márka a másiknál annak etikai értékei és hitelessége miatt. A fogyasztók 66%-a olyan márkákat részesít előnyben, amelyek átláthatóak abban, honnan szerzik be az alapanyagaikat, és hogyan bánnak tisztességesen az emberekkel. Egy másik kutatásban a fogyasztók 77%-a mondta azt, hogy szívesebben vásárol olyan cégektől, amelyek elkötelezetten dolgoznak a világ jobbá tételéért. Amit rólatok tudok, abból arra fogadnék, hogy ha ebben a teremben most megkérdeznénk mindenkit ezekről a kérdésekről, sokkal közelebb lennénk a 100%-hoz. Ti mit gondoltok? Számítanak nektek az értékek, a hitelesség és az átláthatóság? Számít nektek, hogy pozitív hatással legyetek a világra? Látjátok, ez az, ami engem annyira inspirál. Az olyan tudatos emberek, mint ti, akik hasonló értékeket vallanak, és akik szándékosan hoznak döntéseket – olyan termékeket választanak, amelyek valóban jobbá teszik a világot. Ez az, ami lehetővé teszi a Co-Impact Sourcing működését.

 

49 doTERRA illóolaj és alapanyag Afrikából származik

Ti vagytok azok, akik évente milliónyi üveg illóolajat vásároltok, és ennek köszönhetően tudunk több száz kenyai gazdát támogatni. Ti vagytok azok, akiknek a tudatos döntései révén tudjuk támogatni például a tanzániai gyömbértermesztő gazdákat – mert ti a doTERRA-t választjátok. Ezért tudjuk segíteni a marokkói kék varádics termelőket vagy a dél-afrikai eukaliptuszgazdákat. Tudtátok, hogy Afrikából összesen 49 illóolajat és alapanyagot szerzünk be? De ez a hatás nem csak Afrikában történik – hanem valójában az egész világon. Akár minden egyes beszerzési csapattagunk külön időt is kaphatna itt a színpadon, és mindegyikük el tudna mesélni más-más történetet arról, hogyan hatott pozitívan a doTERRA Co-Impact Sourcing stratégiája a gazdák, termesztők és lepárlók életére világszerte.

És most jön a lényeg. Amikor megosztod valakivel a doTERRA csodálatos előnyeit, a doTERRA növekszik. És amikor a doTERRA növekszik, akkor a mi közös erőnk a jóra is növekszik. Ez a Co-Impact Sourcing lényege. Ez a kapcsolódásról, a közösségről, az együttműködésről és az elköteleződésről szól. Ez a tudatosságról, a pozitív szemléletről, a megerősítésről és a gondoskodásról szól. Ez a tisztaságról, a minőség iránti törekvésről és a Föld ajándékainak beszerzéséről szól. Arról, hogy a legjobbat szerezzük be, és közben a legtöbb embernek segítsünk. Teljes szívvel elköteleztük magunkat ebben a küldetésben – hogy segítsünk a világ gyógyulásában. Tudjuk, hogy a beszerzési közösségekben valódi segítséget nyújtani nehéz és bonyolult feladat. De ez az a kihívásokkal teli út, amelyet örömmel vállalunk. Ez az, amit ti is elvártok a doTERRA-tól, és amit mi is elvárunk magunktól. Ez bizony zűrös, bonyolult és nehéz. Szembesültünk már – és szembe is fogunk nézni – visszaesésekkel, ellenállással és kudarccal. De én fel akarom húzni azt a bizonyos óriási görkorcsolyát, és örömmel akarom megélni ezt az utazást. Velem vagytok? Az évek során világszerte dolgoztam beszerzési partnerekkel. Ők bátor és innovatív vállalkozók, akik hihetetlen változást hozó kezdeményezéseket építettek fel. A doTERRA nem tudná elvégezni ezt a munkát nélkülük. Ők is osztoznak a szenvedélyünkben, hogy a legtöbb embernek segítsünk. És hozzátok hasonlóan sokszor a saját profitjukból adakoznak, plusz erőfeszítéseket tesznek, hogy közösségi projekteket finanszírozzanak és támogassák a közösségeiket. Ők – az én fantasztikus csapatommal együtt – ott vannak az első vonalban, elvégzik a legnehezebb munkát, és lehetővé teszik mindezt."

Copyright © Komáromi Szabolcs
A honlap tartalma, illetve oldalainak bármilyen alkotóeleme (szöveg, kép, stb.) Komáromi Szabolcs engedélye nélkül nem használható fel.


Kérdésed van? Hívj! 70 433 6080

Termékbeszerzéshez (nagyker áron) keress meg: írj emailt, vagy messenger üzenetet!



Barátsággal:

Szabolcs

email: szabolcs.komaromi at gmail.com

Kérdésed van? Hívj! 70 433 6080 

> > > Tartalomjegyzék a többi termékhez ezen az oldalon.

Hivatalos árlista itt nyílik külön ablakban.   

Kövesd az Olajkertet Facebook-on, vagy iratkozz fel a blog email értesítőjére az oldal tetején, ha érdekel hasonló tartalom!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

doTERRA és Olajkert promóciók 2025. szeptember

doTERRA tömjén - frankincense illóolaj

Kérj személyre szabott doTERRA mintát!

doTERRA 30 napos tisztító és helyreállító program Dr. Ruth Dempsey-vel

Illat szobat és doTERRA nap szeptemberben

Illóolajok használatának 100 módja: belsőleg

Állatok és esszenciális olajok (kutya, cica)

Testradír házilag Harvest Spice illóolaj keverékkel

Illóolajok keverésének útmutatója

doTERRA Mókusos párologtató és doTERRA Balance illóolaj keverék