Emily Wright mélyinterjú

 

Copyright © Komáromi Szabolcs

A honlap tartalma, illetve oldalainak bármilyen alkotóeleme (szöveg, kép, stb.) csak Komáromi Szabolcs előzetes engedélyével használható fel.

Volt szerencsém az alábbi életút egy részét élőben hallgatni Emily-től (könnyek között), mikor Budapesten járt 2022-ben.

"Amikor nyolcéves voltam, a családom a Utah állambeli Moroni városába költözött vidékre. Szerettem a kisvárosban felnőni, mert így kapcsolódhattam a természethez. Nyáron mezítláb futottam a mezőkön, fára másztam, és forró délutánokat töltöttem a folyón úszva. Úgy neveltek, hogy elhittem, bármit megtehetek, amit csak akarok. 

Kiválóan teljesítettem a tanulmányaimban, és amikor leérettségiztem, készen álltam arra, hogy szembenézzek a világgal - de az élet egy értékes leckét akart adni nekem. Nem sokkal az érettségi után hozzámentem egy férfihoz, aki mindent megígért nekem. Ez a házasság azonban megváltoztatta az egész életemet.

Annak érdekében, hogy eltarthassam a családomat, lemondtam a főiskolai ösztöndíjamról, és helyette ápolási asszisztensként dolgoztam. Az anyagi túlélésünk az én vállamra hárult. A pénz szűkös volt, és gyakran nem volt elég a megélhetésünkhöz. Egyszer a bank eljött, hogy lefoglalja az autómat. Szerencsére, miután megígértem, hogy a következő hónapban kifizetem a részleteket, megengedték, hogy megtartsam.

A viszontagságok sajnos nem értek véget. Éppen akkor szakadt el két porckorong a hátamban egy munkahelyi sérülés miatt, amikor megtudtam, hogy terhes vagyok az első gyermekemmel. Sajnos ez a terhesség halvaszületéssel járt. A porckorongszakadás és a gyermekem elvesztése miatt kialakult depresszió súlyos volt. Teljesen le voltam győzve. Nem volt önbizalmam, és nem tudtam, ki vagyok. De nagyon hálás vagyok az életemnek ezért a próbatételéért, mert arra kényszerített, hogy átgondoljam, ki akarok lenni, és rámutatott arra az útra, amely oda vezetett, ahol ma vagyok. 

Miután elvesztettem a gyermekemet, a bírósági rendszerben kaptam munkát, mint igazságügyi bírósági titkár. Egy Peggy Memmott nevű bírónőnek dolgoztam. Nagyon inspiráló volt számomra! Az összes ügyvédet méltósággal és magabiztossággal kezelte, és a példáján keresztül megmutatta, hogy a nők bármire képesek, amit csak elhatároznak.

Onnan egy olyan gyártóüzemben dolgoztam, amely nagy olajfúrótornyokat szállított. Ekkor jöttem rá, hogy szeretek emberekkel dolgozni. Hamarosan én lettem az a személy, akivel mindenki együtt akart dolgozni. Ez a tapasztalat végül elég önbizalmat adott ahhoz, hogy kilépjek a bántalmazó házasságomból. 26 dollárral a zsebemben és két gyönyörű, egészséges, négy és egyéves gyermekkel távoztam.

Paysonba költöztünk, és egyedülálló anyaként kezdtem az életemet. Ott történt, hogy egy szomszédom megkeresett, és munkát ajánlott az új illóolajokkal foglalkozó cégénél. Nem érdekelt. Szerettem a munkámat. A fizetés nem volt nagyszerű, de a menedzsmentben dolgoztam, és fizettem a számlákat. A szomszédom azonban kitartó volt. Végül odaadtam neki az önéletrajzomat, és reméltem, hogy a beszélgetés itt véget ér, de másnap felhívtak. 

Több interjúra is behívtak. 24 éves voltam, egyedülálló anyuka, akinek fogalma sem volt arról, hogy mi az az illóolaj, de mégis két pozíciót ajánlottak fel: egy vezetői pozíciót, amely az általam áhított vezetői szerepet kínálta, vagy egy vezetői asszisztensi pozíciót, amely jobban fizetett volna. Elfogadtam az asszisztensi pozíciót, ami végül a legjobb döntés volt, amit hozhattam volna. Ebben a szerepkörben az üzlet minden aspektusát megismerhettem.

Egy évvel azután, hogy elkezdtem dolgozni a cégnél, a vezérigazgató azt mondta, hogy van egy csodálatos srác, akivel szeretné, ha találkoznék. Miután egy bántalmazó kapcsolatban éltem, felhúztam a falaim, a bizalmam elszállt. Szerencsére végül összeszedtem a bátorságomat, hogy elfogadjam a randit. Hat héttel később a férjemmel eljegyeztük egymást. Hat hónappal később összeházasodtunk. Egy évvel később örökbe fogadhatta a gyermekeinket. Még két gyermekkel egészítettük ki a családunkat, és az élet igazán édes lett számomra. Így telt az elmúlt 23 év. 

Hat év után az illóolajokkal foglalkozó cégnél a fél cég nekem jelentett, és két saját személyi asszisztensem volt, de a címem még mindig vezetői asszisztens volt. Ilyen körülmények között találkoztam David Stirling-gel. Őt először informatikusként, majd vezérigazgatóként vették fel, hogy segítsen stabilizálni és újjáéleszteni a vállalatot. Megkért, hogy csatlakozzam hozzá az igazgatótanácsban, hogy stabilizáljam és gyarapítsam a vállalatot. Ez volt az első alkalom, hogy valaki tényleg hitt bennem, és többnek látott, mint amit én magamban láttam.

David és én, valamint olyan megbízható kollégák, mint Dr. David Hill, együtt képesek voltunk megháromszorozni a vállalat méretét, és egy nagyon egészséges, virágzó állapotba hozni. Sajnos egy idő után különböző okok miatt mindannyian elváltunk a cégtől. Ekkorra a férjemmel már nem voltunk eladósodva. Szerettem otthon maradni a négy gyermekünkkel, de folyton az járt a fejemben, hogy több dolgom is lenne.

Életem legfélelmetesebb telefonhívása David-del volt. Megkérdeztem tőle annak lehetőségét, hogy felkutatjuk a saját tiszta illóolajainkat, és saját céget alapítunk. David lelkes lett, és megegyeztünk, hogy találkozunk. Ezután Dr. Hillt hívtam fel, és ugyanezeket a kérdéseket tettem fel neki. Ő nevetett, és azt mondta, hogy épp most készült felhívni, és ugyanezeket a dolgokat kérdezze tőlem. Mindhárman összeültünk ebédelni, és öt és fél órán át beszélgettünk. 

 

doTERRA alapítói

 

Kétségtelenül tudtuk, hogy egy új illóolaj-üzletág indítása az, amire rendeltetésünk szerint vállalkozni fogunk. Elmentem és tiszta olajokat szereztem. David összeállította az üzleti tervet Greg Cook-kal, egy másik partnerrel, akinek ugyanez volt az álma. Dr. Hill együttműködött egyetemekkel és kórházakkal, hogy igazolja az olajok hatékonyságát (nagyon fontos volt számunkra, hogy tudományos alapokon nyugodjunk). Később további három partner csatlakozott hozzánk - Bob Young, Mark Wolfert és Corey Lindley. Ez valóban egy álomcsapat volt, és még mindig megcsípem magam, hogy ilyen rendkívüli emberekkel dolgozhatok együtt.

"Voltak emberek, akik hittek bennem, és arra bátorítottak, hogy kövessem az álmomat, amiért szenvedélyesen rajongok, és ma az a küldetésem, hogy segítsek az embereknek meglátni a saját lehetőségeiket, és felnőni hozzájuk."

Amikor elkezdtük a doTERRA megalapítását, találkoztunk egy potenciális befektetővel New Yorkban. Nagy összeget ajánlottak fel, de 51 százalékos részesedést akartak a vállalatban. Mindannyian tudtuk, hogy az a szabadság, amit ezzel a céggel akartunk, nem lenne lehetséges egy külső befektetővel, aki többségi részesedéssel rendelkezik, ezért úgy döntöttünk, hogy mi magunk finanszírozzuk a céget. Mindent felszámoltunk, kivettük az összes tőkét az otthonunkból és a 401(k) megtakarításunkból.

Béreltünk egy kis irodahelyiséget Oremben, és kis műanyag asztalokról dolgoztunk. Egy nap David azt mondta: "Ma el kell mennünk a bankba, és teljesen ki kell vennünk a tőkekeretünket, és a megtakarítási számláinkra kell tennünk". Visszautasítottam, és elmondtam neki az összes okot, amiért ez rossz ötlet. A válasza az volt, hogy "Fuss, ne sétálj!". Mivel tiszteltem és bíztam David-ben, azonnal autóba ültem, és elmentem a bankba. Két nappal később megtapasztaltuk a 2008-as piaci összeomlást. Ha nem mozgattuk volna át a tőkekötelezettségeinket a megtakarítási számláinkra, ahogy ezt megtettük, elvesztettük volna a doTERRA elindításához szükséges finanszírozást. Sok ilyen csoda történt az út során. Azt hiszem, ez akkor történik, amikor mindent beleadsz, és a célod nagyobb, mint a félelmed.

 

Jázmin betakarítás Egyiptomban
 

Azt hittük, hogy könnyű lesz tiszta olajokat találni. 10 évig dolgoztam az illóolaj-iparban, és sok brókerrel találkoztam, akik azt mondták, hogy tiszta olajai vannak, de rájöttünk, hogy sok ezek közül egyáltalán nem voltak tiszta. Hamisították és hígították őket, és olyanná váltak, ami nem tükrözte azt, ami a természet által előállított.

Több mint 100 illóolajmintát gyűjtöttem össze, és egyik sem volt tiszta. Elkezdtem azon tűnődni, hogy vajon léteznek-e egyáltalán tiszta illóolajok. Öt hónapba telt, mire öt tiszta olajat találtam - levendula, borsmenta, tömjén, citrom és teafa -, de ez elég volt a cég alapításához. Fogtuk ezeket az olajokat, és beszéltünk mindenkivel, aki meghallgatott minket. Leültünk az emberek nappalijában, és megosztottuk velük, hogy hogyan gondoskodhatnak családjuk egészségéről természetes módon, és kiöntöttük a szívünket arról, hogy miről is szólnak ezek az illóolajok. Sokan kinevettek és azt mondták, hogy őrültek vagyunk, hogy a 2008-as nagy recesszió idején vállalkozást indítottunk, de mi rendíthetetlenül kitartottunk a célunk mellett.

Most, visszatekintve az elmúlt 15 évre, el vagyok ájulva attól, hogy mibe is fogtunk. Számomra ez a tiszta illóolajok erejének és a doTERRA szívének bizonyítéka. Korán leültünk tulajdonosi csapatként, és megkérdeztük magunktól, hogy milyen lelket szeretnénk, ha a doTERRA-nak lenne lelke, és ez az volt, hogy a visszaadásáról legyen ismert. Ennek elősegítésére már korán létrehoztunk egy nonprofit szervezetet, a doTERRA Healing Hands (Gyógyító Kezek) Alapítványt. Az alapítvány elvette azt a keveset, ami a megtakarításainkból megmaradt, de szenvedélyesen szerettük a küldetését. Pénzügyeink maradékát a szervezetbe öltük, hogy olyan embereken segítsünk, akik nem voltak abban a helyzetben, hogy önmagukon segítsenek. Mára a doTERRA Healing Hands Alapítvány más doTERRA forrásokkal együtt több mint 114 millió dollárral járult hozzá ahhoz, hogy az emberek világszerte egészségesek, biztonságosak és önellátóak lehessenek.

 

segítségnyújtás a nepáli földrengésnél


A doTERRA Healing Hands Alapítvány világszerte támogatja beszerző közösségeinket. A tisztaságra való törekvésünk során most már közvetlenül oda megyünk, ahol az illóolajokat előállító növények nőnek, és közvetlenül a földművesekkel, szüretelőkkel és a válogatókkal dolgozunk együtt. Ma már 47 országból szerzünk be illóolajokat, amelyek kétharmada fejlődő országból érkezik. Ahogy személyes kapcsolatokat építünk ki a beszerző partnereinkkel, megtudjuk, hogy milyen szükségleteik vannak - a tiszta vízhez való hozzáféréstől az orvosi ellátásig -, és az alapítványon keresztül támogatjuk ezeket a szükségleteket.

Wellness tanácsadóink (forgalmazóink) és vásárlóink világszerte csatlakoztak hozzánk, hogy támogassák ezeket a projekteket. Lehetőséget adunk nekik, hogy megkeressék és kielégítsék saját közösségeik szükségleteit a doTERRA Healing Hands Match programunk révén, amely hozzájárul a szolgálati projektjeik finanszírozásához. Hihetetlenül jó volt látni, hogy hatásuk felerősödik, miközben együtt dolgozunk azon, hogy a világot jobb hellyé tegyük!

Voltak emberek, akik hittek bennem, és bátorítottak, hogy kövessem az álmomat, amiért szenvedélyesen rajongok, és ma az a küldetésem, hogy segítsek az embereknek meglátni a saját lehetőségeiket, és felnőni hozzájuk. Amikor a vállalati szférában dolgoztam, a nemem miatt üvegvegplafon volt a fejem felett. Azt akarom, hogy minden ember, függetlenül attól, hogy honnan indul, olyan magasra emelkedjen, amilyen nagyot csak álmodni tud. Ezt szeretem a doTERRA üzleti modelljében - képessé teszi az embereket arra, hogy felemelkedjenek."


Emily Wright

Mivel a 90-es évek közepe óta teljesen elmerült a globális illóolaj-piacon, Emily egyedülálló perspektívát kapott, ami táplálja szenvedélyét, hogy az embereket a palack mindkét oldalán megerősítse. A doTERRA alapítójaként és elnökeként Emily imád célzottan kapcsolatokat teremteni és csapatokat egyesíteni egy közös ügy érdekében. Ő a doTERRA üzleti modelljének bajnoka, amely az emberek fejlesztésére, valamint a fizikai és érzelmi teljesítmény és jólét ápolását segítő oktatásra és eszközök biztosítására összpontosít. Emily fáradhatatlanul arra törekszik, hogy a világ legtisztább és leghatásosabb illóolajait szerezze be, miközben felemeli a közösségeket azokon a területeken, ahol ezeket a termékeket előállítják. Teljes szívét beleadja a doTERRA céljába, az emberek gyógyításába. Férjével, Korey-vel négy gyönyörű gyermek és két imádnivaló unoka nagyszülei. Ők az ő büszkesége és öröme.

Cikk forrása 

Copyright © Komáromi Szabolcs

A honlap tartalma, illetve oldalainak bármilyen alkotóeleme (szöveg, kép, stb.) csak Komáromi Szabolcs előzetes engedélyével használható fel.

 

doTERRA termékbeszerzéshez (nagyker áron) szólj nekem: segítséghez írj emailt, vagy messenger üzenetet!



Barátsággal:

Szabolcs

email: szabolcs.komaromi at gmail.com

Kérdésed van? Hívj! 70 433 6080 

> > > Tartalomjegyzék a többi termékhez ezen az oldalon.

Hivatalos árlista itt nyílik külön ablakban.   

Kövesd az Olajkertet Facebook-on, vagy iratkozz fel a blog email értesítőjére az oldal tetején, ha érdekel hasonló tartalom!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Aroma titkok - tabuk nélkül (május 11. Budapest)

Kérj mintát, ha még nem ismered a doTERRA-t!

doTERRA Forest Breeze olajkeverék

doTERRA promóciók 2024. május

Állatok és esszenciális olajok (kutya, cica)

Illóolaj előállítás: hidegen sajtolás

doTERRA tömjén - frankincense illóolaj

Illóolajok használatának 100 módja: belsőleg

Gyömbérgyűjtő központ építése Tanzániában

Tavaszi quinoa saláta lime illóolajjal