Levél a doTERRA vezetőségétől (2021-es jelentés 1/18)


A doTERRA az első naptól kezdve a pozitív társadalmi hatás örökségét követi. Ezek nem üres szavak.

Évekkel azelőtt, hogy a tudatos kapitalizmus kifejezés egyáltalán megjelent volna, a doTERRA már az emberközpontú üzleti modellt alkalmazta.

És egy teljes évtizeddel azelőtt, hogy a cégek elsiették volna, hogy célorientáltnak állítsák be magukat, a doTERRA már akkor is az embereket állította a profit elé.

A doTERRA-nak küldetést kellett teljesítenie, és ezt nem terhelhették külső befektetők, akik a nyereség maximalizálására összpontosítottak. Mi magunk finanszíroztuk a vállalatot, hogy ne kelljen megszorításokat tennünk. A költségek ellenére megőriztük integritásunkat.

Ezek a költségek valósak voltak. Alapító vezetőként mindent, amink volt - a karrierünket, a megtakarításainkat, sőt, egyes esetekben még az otthonunkat is - a tisztaság érdekében tettük kockára: tiszta termékek, tiszta üzleti gyakorlatok és az emberiség iránti tiszta szeretet érdekében.

Büszkén emlékszünk vissza korai, szerény találkozóinkra. Ugyanúgy összpontosítottunk a vállalat kultúrájára...a lelkére, a növekedésére. Nem elégedtünk meg a hagyományos vállalati felelősségvállalással, ahol a szervezetek egyrészt pénzt kerestek, másrészt időnként adakoztak. Ehelyett elhatároztuk, hogy a doTERRA minden ügyletébe hatást viszünk - hogy jót tegyünk minden cselekedetünkkel.

Végső soron a célnak ez a tisztasága határozta meg sorsunkat a doTERRA-nál. Legyen szó a doTERRA Healing Hands Foundation elindításáról, mielőtt még nyereségesek lettünk volna, soha egyetlen Wellness Tanácsadó jutalékkifizetése sem maradt el az indulási fájdalmak közepette sem. Úttörő volt az etikus beszerzési megközelítésünk, a Co-Impact Sourcing a megnövekedett költségek ellenére – újra és újra az embereket helyezte előtérbe a profit előtt.

Háromszorosára növeljük hatásunkat 2030-ig

14 éve csendben jót teszünk, miközben drámaian felborítjuk a vállalati felelősségvállalási normákat. De a mai gyorsabb és olcsóbb kultúra közepette itt az ideje, hogy a doTERRA nyilvánosan is kiálljon.

A doTERRA következő korszakának beköszöntével nemcsak eredeti értékeinket kívánjuk továbbra is fenntartani, hanem 2030-ig megháromszorozzuk hatásunkat, hogy bátran példát mutassunk egy olyan vállalatról, amely a tiszta termékeket, az embereket és a bolygót helyezi előtérbe.

Büszkén jelentjük be újonnan megfogalmazott cél- és küldetésnyilatkozatainkat:

Célkitűzésünk

Segítünk a világ gyógyulásában

  • Tudatosan szerezzük be a Föld gyógyító ajándékait, gazdagítva minden életet, amelyet megérintünk.
  • Lehetővé tesszük az emberek és közösségek önállóságra való törekvését.
  • Vállalkozásunk bővülésével megtörjük az emberi szenvedés és a szegénység körforgását.
  • Támogatjuk és oktatjuk, hogy mindenki számára természetes wellness megoldásokat kínáljunk.
  • A tudományt előremozdítjuk az illóolajok innovatív felhasználása terén.

 

Küldetésünk

2030 végére célunk, hogy megháromszorozzuk hatásunkat az általunk támogatott emberek, az általunk szolgált közösségek és az általunk javított életek tekintetében. Ezt a célt azért fogjuk elérni, mert kitartóan törekszünk a tisztaságra. Wellness Tanácsadó vezetőinkkel együtt úgy zárhatjuk ezt az évtizedet, hogy még több életet gazdagítunk tiszta termékeinkkel, tiszta szándékainkkal, tiszta üzleti gyakorlatunkkal és az emberiség iránti tiszta szeretetünkkel.

Ezen a merész úton elköteleztük magunkat elszámoltathatóságunk és átláthatóságunk növelése mellett. Ennek érdekében örömmel adjuk ki ezt, az első doTERRA éves hatásjelentést. Ez a jelentés tájékoztatja az érdekelt feleket a fejlődésünkről, és elszámoltathatóvá tesz bennünket.

 

Reméljük, hogy ez a jelentés képessé teszi a wellness tanácsadóinkat és a fogyasztókat arra, hogy jobban megértsék és megosszák a doTERRA mélyreható hatását. Nem kis dolog, hogy egy kenyai anya, aki a doTERRA számára muskátlit termeszt, iskolába tudja küldeni a gyermekeit, mert most már stabil jövedelme van. A minden egyes palack mögött álló etikus partnerségünk megváltoztathatja ezeknek a gyermekeknek az életét - sőt, generációk életútját. És eddig több mint 375 millió palackot gyártottunk! Együtt 2030-ra megháromszorozzuk hatásunkat, és továbbra is segítünk a világ gyógyulásában, egy csepp, egy ember, egy közösség egyszerre.

 

Megjelent angolul a doTERRA 2021-es évi jelentésében.

Fordította: © Komáromi Szabolcs



Illóolaj vásárláshoz keress meg engem, vagy kattints ide: "Így rendelj terméket" segítséghez írj emailt, vagy messenger üzenetet!



Barátsággal:

Szabolcs

email: szabolcs.komaromi at gmail.com

Kérdésed van? Hívj! 70 433 6080 

Nyiss törzsvásárlói fiókot, 25% kedvezmény vár kötelező havi vásárlás nélkül!

https://www.mydoterra.com/olajkert

> > > Tartalomjegyzék a többi termékhez ezen az oldalon.

Hivatalos árlista itt nyílik külön ablakban.   

Kövesd az Olajkertet Facebook-on, vagy iratkozz fel a blog email értesítőjére az oldal tetején, ha érdekel hasonló tartalom!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kérj személyre szabott doTERRA mintát!

doTERRA és Olajkert promóciók 2025. szeptember

Illóolajok használatának 100 módja: belsőleg

doTERRA tömjén - frankincense illóolaj

doTERRA Mókusos párologtató és doTERRA Balance illóolaj keverék

Illat szombat és doTERRA nap szeptemberben

Állatok és esszenciális olajok (kutya, cica)

doTERRA 30 napos tisztító és helyreállító program Dr. Ruth Dempsey-vel

Illóolajok gyerekeknek - doTERRA Kids

A teafaolaj felhasználási módjai: