Levél a doTERRA vezetőségétől (2021-es jelentés 1/18)
A doTERRA az első naptól kezdve a pozitív társadalmi hatás örökségét követi. Ezek nem üres szavak.
Évekkel azelőtt, hogy a tudatos kapitalizmus kifejezés egyáltalán megjelent volna, a doTERRA már az emberközpontú üzleti modellt alkalmazta.
És egy teljes évtizeddel azelőtt, hogy a cégek elsiették volna, hogy célorientáltnak állítsák be magukat, a doTERRA már akkor is az embereket állította a profit elé.
A doTERRA-nak küldetést kellett teljesítenie, és ezt nem terhelhették külső befektetők, akik a nyereség maximalizálására összpontosítottak. Mi magunk finanszíroztuk a vállalatot, hogy ne kelljen megszorításokat tennünk. A költségek ellenére megőriztük integritásunkat.
Ezek a költségek valósak voltak. Alapító vezetőként mindent, amink volt - a karrierünket, a megtakarításainkat, sőt, egyes esetekben még az otthonunkat is - a tisztaság érdekében tettük kockára: tiszta termékek, tiszta üzleti gyakorlatok és az emberiség iránti tiszta szeretet érdekében.
Büszkén emlékszünk vissza korai, szerény találkozóinkra. Ugyanúgy összpontosítottunk a vállalat kultúrájára...a lelkére, a növekedésére. Nem elégedtünk meg a hagyományos vállalati felelősségvállalással, ahol a szervezetek egyrészt pénzt kerestek, másrészt időnként adakoztak. Ehelyett elhatároztuk, hogy a doTERRA minden ügyletébe hatást viszünk - hogy jót tegyünk minden cselekedetünkkel.
Végső soron a célnak ez a tisztasága határozta meg sorsunkat a doTERRA-nál. Legyen szó a doTERRA Healing Hands Foundation elindításáról, mielőtt még nyereségesek lettünk volna, soha egyetlen Wellness Tanácsadó jutalékkifizetése sem maradt el az indulási fájdalmak közepette sem. Úttörő volt az etikus beszerzési megközelítésünk, a Co-Impact Sourcing a megnövekedett költségek ellenére – újra és újra az embereket helyezte előtérbe a profit előtt.
Háromszorosára növeljük hatásunkat 2030-ig
14 éve csendben jót teszünk, miközben drámaian felborítjuk a vállalati felelősségvállalási normákat. De a mai gyorsabb és olcsóbb kultúra közepette itt az ideje, hogy a doTERRA nyilvánosan is kiálljon.
A doTERRA következő korszakának beköszöntével nemcsak eredeti értékeinket kívánjuk továbbra is fenntartani, hanem 2030-ig megháromszorozzuk hatásunkat, hogy bátran példát mutassunk egy olyan vállalatról, amely a tiszta termékeket, az embereket és a bolygót helyezi előtérbe.
Büszkén jelentjük be újonnan megfogalmazott cél- és küldetésnyilatkozatainkat:
Célkitűzésünk
Segítünk a világ gyógyulásában
- Tudatosan szerezzük be a Föld gyógyító ajándékait, gazdagítva minden életet, amelyet megérintünk.
- Lehetővé tesszük az emberek és közösségek önállóságra való törekvését.
- Vállalkozásunk bővülésével megtörjük az emberi szenvedés és a szegénység körforgását.
- Támogatjuk és oktatjuk, hogy mindenki számára természetes wellness megoldásokat kínáljunk.
- A tudományt előremozdítjuk az illóolajok innovatív felhasználása terén.
Küldetésünk
2030 végére célunk, hogy megháromszorozzuk hatásunkat az általunk támogatott emberek, az általunk szolgált közösségek és az általunk javított életek tekintetében. Ezt a célt azért fogjuk elérni, mert kitartóan törekszünk a tisztaságra. Wellness Tanácsadó vezetőinkkel együtt úgy zárhatjuk ezt az évtizedet, hogy még több életet gazdagítunk tiszta termékeinkkel, tiszta szándékainkkal, tiszta üzleti gyakorlatunkkal és az emberiség iránti tiszta szeretetünkkel.
Ezen a merész úton elköteleztük magunkat elszámoltathatóságunk és átláthatóságunk növelése mellett. Ennek érdekében örömmel adjuk ki ezt, az első doTERRA éves hatásjelentést. Ez a jelentés tájékoztatja az érdekelt feleket a fejlődésünkről, és elszámoltathatóvá tesz bennünket.
Reméljük, hogy ez a jelentés képessé teszi a wellness tanácsadóinkat és a fogyasztókat arra, hogy jobban megértsék és megosszák a doTERRA mélyreható hatását. Nem kis dolog, hogy egy kenyai anya, aki a doTERRA számára muskátlit termeszt, iskolába tudja küldeni a gyermekeit, mert most már stabil jövedelme van. A minden egyes palack mögött álló etikus partnerségünk megváltoztathatja ezeknek a gyermekeknek az életét - sőt, generációk életútját. És eddig több mint 375 millió palackot gyártottunk! Együtt 2030-ra megháromszorozzuk hatásunkat, és továbbra is segítünk a világ gyógyulásában, egy csepp, egy ember, egy közösség egyszerre.
Megjelent angolul a doTERRA 2021-es évi jelentésében.
Fordította: © Komáromi Szabolcs
Illóolaj vásárláshoz keress meg engem, vagy kattints ide: "Így rendelj terméket" segítséghez írj emailt, vagy messenger üzenetet!
Barátsággal:
Szabolcs
email: szabolcs.komaromi at gmail.com
Kérdésed van? Hívj! 70 433 6080
Nyiss törzsvásárlói fiókot, 25% kedvezmény vár kötelező havi vásárlás nélkül!
https://www.mydoterra.com/olajkert
> > > Tartalomjegyzék a többi termékhez ezen az oldalon.
Hivatalos árlista itt nyílik külön ablakban.
Kövesd az Olajkertet Facebook-on, vagy iratkozz fel a blog email értesítőjére az oldal tetején, ha érdekel hasonló tartalom!