Fenntartható működés az olaszországi raktárunkban
Ahogy a doTERRA-termékek iránti kereslet egyre nagyobb méreteket ölt Európa-szerte, ez az olaszországi raktárunkról is elmondható, amelyet még az év első felében nyitottunk meg, hogy segítsen lépést tartani közösségünk nagy iramú növekedésével. A doTERRA továbbra is arra törekszik, hogy fenntartható működést valósítson meg valamennyi európai raktárában a környezetvédelem iránti szakadatlan elkötelezettségünk részeként.
Michael Auras (üzemeltetési igazgató EMEA)
- A legújab raktárunk Olaszországban, Milánóban található, innen szolgáljuk ki dél-európai és svájci wellness tanácsadóinkat. Azért hoztuk létre, hogy lerövidítsük az átfutási időket, illetve, hogy jobb kiszolgálást nyújtsunk a vásárlóknak.
John Visser (logisztikai alelnök)
- Nemzetközi piacaink esetében biztosítjuk, hogy a termékeink eljussanak a nemzetközi piacok teljesítési központjaiba. Ha Olaszországban is létrehozunk egy teljesítési központot, akkor nagyobb területet tudunk lefedni, és még több vásárlót érhetünk el.
Domien Peters (kereskedelmi főigazgató Radial Europe)
- A doTERRA partnereként végzett munkát igazi sikertörténetnek tekintjük. Együtt növekedünk. Vállalati szinten is jó párost alkotunk. Az olyan vállalatokkal szeretünk együtt dolgozni, mint amilyen a doTERRA.
Stefano Scognamiglio (telephely vezető Radial Italy)
- A 2019. októberi indulás óta dolgozom itt egy egészen kis csapattal. Jelenleg az egész csapat 40 főből áll.
Matteo Pignataro (doTERRA csapatvezető Radial Italy)
- Izgalmas dolog a doTERRA-val dolgozni. Olyan pozitív szemléletű emberekkel vagyunk körülvéve, akik mindannyian ugyanarra törekednek. Kifejezetten odáig vagyok azért, hogy mennyire odafigyelnek a termékeikre, és mi is ugyanennyire odafigyelünk ezekre a termékekre.
Öt évvel ezelőtt évente körülbelül 200.000 rendelés tette ki azt a volument, amellyel dolgoznunk kellett. Mára 2,4 millió megrendelést kezelünk.
Stefano Scognamiglio
- Kilenc országot szolgálunk ki. 2022-re az a terv, hogy innen mintegy 5-5,5 millió tételt szállítsanak ki. A doTERRA olasz és svájci vásárlóit 24 órán belül ki tudjuk szolgálni, az összes többi országot pedig 48 órán belül.
Először a raklapok érkeznek be az Egyesült Államokból és Írországból, ezután kezdődik a rendelések összekészítése és csomagolása a vásárlók számára. A doTERRA egyre fenntarthatóbbá válik Európában. Az elmúlt évben 100.000 négyzetméterrel kevesebb műanyagot használtunk fel annak köszönhetően, hogy már nem zsugorfóliázzuk a termékeinket. Emellett olyan anyagokat is használunk, amelyet korábban már újrahasznosítottak, és amelyek könnyen újrahasznosíthatóak. Ez mind egyenesen következik a vállalat új jövőképéből: segítünk a világnak meggyógyulni.
Ez az az út, amelyre ráléptünk, és amelyen továbbra is haladni fogunk. Nem fogjuk feladni, legyen szó a térkitöltő anyagainkról, vagy a csomagolásról, és még nagyobb hangsúlyt fektetünk majd az ökológiai lábnyomunkra.
Minden kezdeményezésünk, mindent tettünk napi szinten azt szolgálja, hogy támogassuk a vásárlóinkat és a wellness tanácsadóinkat a piacon.
Az operatív tevékenységek nagy szerepet játszanak majd abban, hogy 2023-ra megháromszorozzuk a hatásunkat.
Illóolaj beszerzéshez (nagyker áron) szólj nekem: segítséghez írj emailt, vagy messenger üzenetet!
Barátsággal:
Szabolcs
email: szabolcs.komaromi at gmail.com
Kérdésed van? Hívj! 70 433 6080
> > > Tartalomjegyzék a többi termékhez ezen az oldalon.
Hivatalos árlista itt nyílik külön ablakban.
Kövesd az Olajkertet Facebook-on, vagy iratkozz fel a blog email értesítőjére az oldal tetején, ha érdekel hasonló tartalom!