A minőség iránti igény - a doTERRA alapítóinak vallomása



David Stirling: Van, hogy visszatekintek és eltöprengek, vajon mit is gondoltunk. Mit is gondoltam?

Dr. David Hill: Jó hosszú ideig egyáltalán nem volt semmilyen erőforrásunk. A semmilyen alatt tényleg azt értem, hogy a nullával volt egyenlő.

Emily Wright: Mindenki azt mondta, hogy teljesen megőrültünk, hogy feltettük erre mindenünket. Életképes lehet egyáltalán ez az egész? Hiszem, hogy a legszebb dolgok csak megpróbáltatások és nehézségek árán jöhetnek létre.

 

Dr. David Hill: Addigra már hosszú ideje praktizáltam orvosként, amikor egyszer eljött hozzám egy páciens és megkérdezte tőlem. Dr. Hill, Önnek mi a véleménye az esszenciális olajokról? Akkor elkövettem azt a hibát, hogy azt mondtam: Az egyik legeszementebb dolog, amiről valaha hallottam. Ő pedig egyenesen a szemembe nézett, és azt mondta: "- Annyira elkeserítő, hogy ezt mondja, mert értem többet tettek, mint amennyit Ön vagy bármelyik kollégája vagy bárki más a világon." Ez nagyon kíváncsivá tett és idővel egyre inkább érdekelni kezdtek és egyre közelebb kerültem az esszenciális olajokhoz. Az elmúlt néhány évtized folyamán pedig már csak nekik szenteltem minden figyelmemet csak az olajokkal foglalkoztam.

Emily Wright: Emlékszem, amikor először kerültem kapcsolatba az esszenciális olajok iparágával, azt gondoltam, ezek biztos valami vudu olajok, nagyon-nagyon furcsának találtam őket. Nem sokkal később használni kezdtem őket a gyerekeimen. Teljesen ledöbbentem, mi mindenre jók, micsoda erővel ruháznak fel, hogy anyaként óvhassam a családom egészségét.


David Stirling: Az elején meglehetősen szkeptikus voltam. A szüleim tanárok voltak, édesapám fizika professzorként dolgozott. Így a neveltetésem során nem ismertem meg semmi mást az allopatikus nyugati orvosláson kívül. Csak később, hosszú évek alatt jöttem rá, milyen hatásosak tudnak lenni az olajok, főleg, ha tiszták.


Emily Wright: Tíz évig dolgoztam az esszenciális olajok iparágában, de végül becsületbeli okokból magam mögött hagytam, mivel addigra már tudtam, hogy az esszenciális olajoknak tisztának kell lenniük. Csak arra vágytam, hogy otthon lehessek és nevelhessem a gyerekeimet. Alig telt el így otthon egy kis idő, amikor a férjem szembesített azzal, hogy: "Neked ennél valami többet kell csinálnod." Őszintén szólva nagyon mérges lettem rá, amiért ezt mondta, mert a szívem azt diktálta, hogy igenis otthon kell maradnom a gyerekekkel. De ő nem hagyta annyiban: "Drágám, nem értettél meg! Neked ennél valami többet kell csinálnod ezekkel az olajokkal Dave-vel és Dr. Hill-lel közösen." Erre én: Hogy érted, hogy ezekkel az olajokkal? Már minden létező esszenciális olajat kipróbáltam. De egyik sem éri el azt a minőségi szintet, amely alkalmas lenne rá, hogy gondoskodjon a családunk egészségéről. Rám mosolygott és azt mondta: "Tudom, hogy te majd megtalálod őket. De mostantól ne az eszedre hallgass, csak a szívedre." Ez volt az a pillanat, amikor végre minden összeállt. Pontosan elképzeltem az egészet, ahogy felkerekedek és megkeresem a világ legtisztább, legnagyobb hatóerejű esszenciális olajait és megtanítom a hozzám hasonló anyukáknak, hogyan vegyék saját kezükbe a családjuk egészségének ápolását. Ez volt tehát az a pillanat, mielőtt még úrrá lett volna rajtam a félelem, hogy telefont ragadtam és felhívtam Dave-et.

David Stirling: És pont ekkor volt, hogy Emily Wright felhívott és azt mondta:

Emily Wright: Mit szólnál ha nekivágnánk és felkutatnánk a bolygó legtisztább esszenciális olajait és a lehető legszélesebb körben elérhetővé tennénk őket az emberek számára? Ettől nagyon elérzékenyült. Pedig Dave aztán nem szokott elérzékenyülni.

David Stirling: És ennyi volt, pontosan ez volt számomra az a mindent eldöntő pillanat, amikor teljes szívből úgy éreztem, hogy igen, most akkor tényleg vállalatot fogunk alapítani.



Emily Wright: Így amikor letettük Dave-vel a telefont, már hívtam is Dr. Hillt. És ahogy beszélni kezdtünk, a mai napig emlékszem, hogy kuncogni kezdett. Mire én: Doki, ez nem valami tréfa, én teljesen komolyan gondolom ezt az egészet. Mi lenne, ha fognánk magunkat és megkeresénk ezeket a tiszta olajokat, ahogy mindig is szerettük volna? Sőt, mi lenne ha tanítanánk is az embereket, hogy valóban megértsék az olajokban rejlő lehetőségeket? Mire ő ezt felelte: "Nem Emily, nem azért nevetek mert őrültségnek tartom az ötletedet, hanem mert én is épp arra készültem, hogy felhívjalak és feltegyem ugyanezt a kérdést."

David Stirling: A legelső rövid kis megbeszélésünket egy olasz étteremben tartottuk.

Emily Wright: Elvonultunk egy félreeső kis sarokba és vagy öt és fél órán át tanácskoztunk, mire végül kitették a szűrűnket az étteremből, mivel már rég nem rendeltünk semmit. És elkezdtük megálmodni az egészet.

David Stirling: Bárhol szívesen összeültünk, ahol épp alkalmas volt rá a hely és néha elég fura helyszíneken kötöttünk ki. Az egyik ilyen bázisunk a Laurel könyvtár volt.

Emily Wright: Egészen addig, amíg túl lármásak nem lettünk és onnan is ki nem penderítettek bennünket.

David Stirling: Néha a saját otthonunk alagsorában találkoztunk.


Greg Cook: Emlékszem nem azt mondtam a gyerekeknek, hogy munkanélküli lettem és most valami újba kezdek, hanem, hogy apa egy titkos projekten dolgozik az alagsorban. Miközben az üzleti terven dolgoztam, lassanként kirajzolódott előttem, hogy mennyire nagyszabású lesz ez az egész. Tudtam, hogy egy ilyen remek csapattal és termékkel, amely megváltoztatta az életünket, ebből csak valami igazán nagy horderejű kerekedhet ki.

Emily Wright: 2008 tavaszán vágtunk bele, pont amikor az Amerikai Egyesült Államokban beütött a nagy piaci ingatlanválság.

David Stirling: Mindenki pánikolt és kétségbe volt esve. Mi meg egy új vállalat indításán törtük a fejünket, szóval a legelső dolog, amire gondolni tudtunk, hogy valahogyan pénzt kell kerítenünk rá. Tőkét kell szereznünk. Így először erre tettünk kísérletet. Így történt, hogy mind a négyen New York-ban kötöttünk ki, ahol néhány rendkívül befolyásos emberrel beszéltünk meg találkozót.


Emily Wright: Másnap reggel mind összeültünk a tárgyalóasztal körül, ahol ott volt az a sok manhattani üzletember, aki fogadott bennünket és mi órákon át álltunk a kérdéseik kereszttüzében. Majd végül szemtől szemben azt mondták: "Hiszünk abban, hogy az üzleti tervük működni fog, abban is hogy sikeresek lesznek és szeretnénk finanszírozni a vállalkozásukat.

Dr. David Hill: "Adunk Önöknek 5 millió dollárt." Természetesen mind a fellegekben jártunk.

David Stirling: Hajlandóak voltak finanszírozni a vállalat indulását, csakhogy természetesen a haszon 51%-a és az irányítás fejében.

Emily Wright: Sosem feledem azt az érzést, ahogy elsétáltunk attól a tárgyalóasztaltól. Majd hirtelen ott találtuk magunkat a Szabadság-szobor előtt. Emlékszem, ahogy elmerültünk a végtelen víz látványában.


 

Dr. David Hill: Úgy rémlik, mintha pont egyszerre el is csendesedtünk volna. 

Emily Wright: Majd ahogy a vízről a Szabadság-szoborra tévedt a tekintetem, hirtelen belém hasított, hogy mi a célunk mindezzel: megadni az embereknek a szabadságot. Viszont ha elfogadjuk a pénzt, akkor nem adhatunk nekik szabadságot és nem válthatjuk valóra az álmunkat, mert sosem fogják hagyni, hogy olyan minőségű esszenciális olajokat nyerjünk ki, amelyekről mi tudjuk, hogy elengedhetetlenek az igazi áttöréshez. Hiszen a befektetőket jobban érdekli a kilépési stratégia, ők arra törekednek, hogy megtérüljön a beruházásuk és ez nem illik a számításaikba.

Dr. David Hill: Emlékszem, amint ott állok David Sterling mellett, ő pedig rám néz azzal a megrendítő arckifejezésével. Majd megkérdezi: "Neked mennyi pénzed van, Doki?" Nem tudom - feleltem. "És mennyit tudsz összeszedni?" - kérdezte. Nem tudom - feleltem megint. Majd mindenkitől sorban megkérdezte ugyanezt és még mielőtt magunk mögött hagytuk volna a parkot aznap délután, elhatároztuk, hogy senkitől semmilyen erőforrást nem fogadhatunk el. Helyette mind összekuporgattuk mindenünket, amink csak volt.

Emily Wright: Jelzáloghitelt vettünk fel az otthonunkra, pénzzé tettük a nyugdíj megtakarításainkat, likvidáltuk minden ingóságunkat azért, hogy ez az álom végül ilyen gyümölcsöző valósággá válhasson.

Dr. David Hill: Amikor mindezt közöltem a feleségemmel, tisztán emlékszem, rám nézett és azt mondta: "Én bízom benned, tudom, hogy gondoskodni fogsz rólunk. Minden rendben lesz."

Emily Wright: Még rokonok is próbáltak bennünket óva inteni, hogy őrültség ebbe belevágnunk. Otthon nélkül marad a családunk. De mi akkor is mindent feltettünk, amink csak volt. Semmit sem tartottunk vissza. Úgy gondoltuk, csak néhány hónapot kell majd jövedelem nélkül átvészelnünk valahogy, de a végén 13 hónap lett belőle. Az utolsó hónapokban már jóformán csak magvakon és joghurton éltünk. Nem engedtük a gyerekeket táncórára járni, sem sportolni, mert nem volt rá pénzünk. De végig hittünk benne, hogy végül megtérül majd az áldozatunk. És emlékszem a napra, amikor már csak az utolsó 5000 dollár maradt a számlánkon. 5000 dollár, mert pont előtte állítottuk össze azt a jó nagy olajrendelést. Fogalmunk sem volt, hogyan fizetjük majd ki a béreket. Nem tudtuk hogyan gazdálkodunk ki jutalékot. Mégis láthattuk, hogyan nyílnak meg előttünk sorra az ajtók, minden egyes megtett lépéssel és amíg mi nem állunk meg, addig tényleg kinyílik minden ajtó.

David Stirling: Néha megkérdezik tőlem: Hogy voltatok képesek mindezt véghez vinni? Nos, mindannyian nekigyürkőztünk és magunk láttunk el minden teendőt. Szépen sorban minden munkát elvégeztünk.

Emily Wright: Az volt a küldetésem, hogy felmérjem a terepet és megkeressem ezeket az értékes olajokat. Szóval elkezdtem telefonálgatni. És persze mindenki azzal győzködött, hogy: "A mi olajaink természetesen 100%-os tisztaságúak." Ekkor döbbentem rá, hogy szinte minden esszenciális olajat, amit csak a piacon találni, közvetítő feleken keresztül adnak el.

David Stirling: Ezek a közvetítők pedig igen leleményesek, a legtöbbjük korszerű laboratóriumi körülmények között dolgozik, az olajok összetételén pedig szinte minden esetben módosítanak. Sok nem tiszta és többet közülük szintetikusan állítanak elő. 

Emily Wright: Valószínűleg 100-nál is több minta érkezett a címemre. És minden alkalommal, amikor Dave, Dr. Hill és én összeültünk, megkérdezték: Emily, megtaláltad már az olajokat? És nekem azt kellett válaszolnom: Még nem. Mintha azt kérdezték volna: Biztos jó úton haladunk? Biztos azt tesszük, amit tennünk kell? Majd emlékszem, hogy egy szép napon kinyitottam az ajtót és egyszerre öt olaj is érkezett ugyanazon a napon. Tömjén, levendula, teafa, citrom és borsmenta. Miután beleszagoltam az üvegekbe, már hívtam is Dave-et és Dr. Hillt, hogy elmondjam nekik: Megvannak az olajok! Azt mondták: Nehogy ki merd őket nyitni, amíg mind ott nem vagyunk! Tudtuk, hogy ezek az olajok makulátlan tiszták és ez kellő önbizalmat és hitet adott ahhoz, hogy tovább haladjunk az úton. Emlékszem a legelső megbeszélésünkre a vállalati kultúránkról, hogy milyen szellemiségben szeretnénk, hogy működjön a doTERRA. Rájöttünk, hogy ezek az olajok tapasztalati megközelítést igényelnek és arra is, hogy egy személyközeli modellre lesz szükség. Össze kell hoznunk az embereket. Olyan kultúrát kell építenünk, amely a kölcsönös támogatáson alapul. A másokkal való törődés kultúráját, ahol szorosan együttműködünk azokkal, akik elvetik és betakarítják a termékeinket adó növényeket. Biztosítanunk kell, hogy az ő igényeik is teljesüljenek.

 

David Stirling: A jelenből visszatekintve minderre a doTERRA-val egyszerűen bámulatos látni, milyen hatást gyakorol világszerte. Nagyon sok áldozatot kellett hoznunk, de mi büszkén tekintünk vissza azokra a napokra. Az áldozathozatal egy fontos momentuma az alapok lefektetésének.

Emily Wright: Mára közel 9 millió család boldogulásához járultunk hozzá világszerte. Jelenleg 315 ezer üveget töltünk meg olajjal minden egyes nap. Ennek a nagyságrendnek már a puszta gondolata is szívet melengető. A tudat, hogy minden egyes üveg megváltoztatja valakinek az életét az üveg mindkét oldalán. Olyan fontos célokat szolgál ez a munka, hogyan is tehetnénk meg, hogy abbahagyjuk.

Dr. David Hill: Sikerült egyedül átformálnunk az esszenciális olajokról kialakult általános felfogást a tudományok és az orvostudomány terén.

Emily Wright: Szívből elköteleződtünk az általunk végzett munka mellett. Alázattal vállaljuk a szerepet, hogy tudatosan gazdálkodjunk a természet által eleve tökéletesre alkotott erőforrásokkal. És kimondhatatlanul hálásak vagyunk minden csodás munkatársunknak, elképesztő Wellness Tanácsadóinknak és minden csodás vásárlónknak szerte a világon.

Dr. David Hill: Nem változott a küldetésünk és nem változott a célunk sem. Továbbra is hűek maradunk az értékekhez, amelyek már a kezdetekkor is fontosak voltak. Ha az elején fontos volt, hogy valamit jól csináljunk, akkor az most sem lehet kevésbé fontos. Ha akkor fontos volt, hogy másoknak segítsünk és szolgáltatásainkkal támogassuk őket, akkor most is az. Ha akkor fontos volt, hogy az olajokat az általános gyakorlattól eltérően szerezzük be és valami forradalmian újat vigyünk véghez, akkor most is az. Úgy érezzük, bármilyen őrülten is hangzik, hogy ez még mindig csak a kezdet.

doTERRA központ - Utah, USA

 
 
Kipróbálnád a doTERRA minőséget?
Termékrendeléshez kattints az "Így rendelj terméket" fülre a menüben, segítséghez írj emailt, vagy messenger üzenetet!


Barátsággal:

Szabolcs

email: szabolcs.komaromi at gmail.com

Törzsvásárlói fiókkal 25% kedvezmény!

https://www.mydoterra.com/olajkert

Olajkert Facebook oldala: https://www.facebook.com/olajkert




















































































Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kérj mintát, ha még nem ismered a doTERRA-t!

doTERRA tömjén - frankincense illóolaj

doTERRA nap 2024. április 20. (szombat)

Állatok és esszenciális olajok (kutya, cica)

Szibériai fenyő illóolaj kölni recept

doTERRA promóciók 2024. április

Illóolajok használatának 100 módja: belsőleg

Illóolaj előállítás: hidegen sajtolás

doTERRA abode - frissítő keverék

A teafaolaj felhasználási módjai: